woensdag 2 januari 2013

Mestkevers

Na maanden chatten beslis je dan eens om terug op date te gaan, want kan het nog slechter dan de vorige? Het klinkt bijna onmogelijk (en dat is het ook wel, hoewel die laatste best dan wel interessant was.). Minder interessant was de date met mestkever.
 


De kerel had een debiele naam waarvan je denkt 'jouw ouders hebben je die gegeven??? really???'
En dat was Sepke, ik zou direct mijn naam laten aanpassen in Seppe of 'zeg maar Sep'. Maar hij blijkbaar niet ...and face it... ik had het toen al kunnen weten dat dit een waste of time date ging worden, maar een beetje naief zijn...IS ALTIJD SLECHT.
Dus je denkt van diner&movie, klinkt wel tof, oe mestkever vindt blijkbaar 'the hobbit' de moeite voor te gaan. Let's make it happen. Mestkever stelt voor om ervoor iets te gaan eten, ok fine. Maar blijkbaar eten om 19uur, film om 22 uur. 1 raad voor de toekomst: ga nooit op een date waar je verplicht al 3 uur moet praten! It's probably a waste of time!
Mestkever is een half uur te laat en ik stuur een bericht 'is meneer-altijd-te-laat steeds altijd te laat' en dan een antwoord 'nee mevrouw-op-tijd'. Net alsof op tijd komen iets slechts is! Er was nog tijd om te vluchten, maarnee mijzelve-ik wou persé the hobbit zien.

En dan is het moment vd eerste indruk! zeer belangrijk!
De omschrijving: een afgedwaalde skaterbroek met een rode t-shirt boven een rode tshirt met lange mouwen (want rood en rood past ALTIJD) en op de tshirt een print van 2 vechtende mestkevers. Blijkbaar was ie daar mega fier op want z'n vest hing volledig open...
ZUCHT, dan hoopte dat er zoiets bestaat als de verdwijnmantel'. En realiseer je jezelf, shit ik moet hier effectief 3 uur mee spenderen en een film van 3 uur, hopelijk is er geen pauze!!
Er was wel degelijk een pauze, maar meer daarover later.
De enige manier om 3 uur van u tijd te spenderen is gewoon veel vragen stellen en zorgen daje geinteresseerd kijkt zodat er toch iets meer dan stilte aan bod komt. De eerste vraag 'en heb je nog van die tshirts met van die beesten op', "ja hoor een hele boel ik bestel dat online en dat is
dan meestal klik klik klik"

Na de vragenronde weet je alles over die mestkever, die mestkever weet niets over jou. Maar je hebt wel het volledig beeld kunnen maken dat dit bij die ene date (van fucking 3 uur) zal blijven, wat ook al mooi is niet? Mestkever had blijkbaar paar jaar in Italie gestudeerd, heeft een jacuzzi thuis en heeft een motor waar ie graag op rijdt (ie zei rijden niet maar ik vertik van boertige taal hierop te zetten).
Oe zegde jacuzzi en moto, misschien moeten we toch de mestkever wat meer kans geven. En dan vraagde maar meer daaromtrent want dat doen we al een hele avond. En dan blijkt dat de jacuzzi nog niet geinstalleerd is en dat de kerel nog maar een voorlopig rijbewijs heeft, en zo weet je dat dit echt wel de laatste paar uren is dat je met hem zal doorbrengen.

Ah voor de geinteresseerden: het spelletje van 'ik zal wel betalen', werd niet gespeeld, integendeel de rekening kwam en ie keek gewoon wat rond hem (want dat doen mestkevers nu eenmaal). Dan maar gezegd van 'voila de helft is voor u en dat is zoveel (want mestkevers en rekenen, volgens mij gaat dit niet samen).
'' We hebben nog een half uur, anders kunnen we iets gaan drinken''?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Maar bon, wieweet betaalt ie de drank wel en hebben we toch een 'yes score' moment.
But no de rekening en ober kwam en ie keek op z'n mestkevers, GETVER mijzelve-ik zal wel betalen dan zeker?
Het is iets voor 10, tijd voor de film, HOERA.
Tip voor mijzelf: 5min voor je de film ingaat vraag dan niet 'heb je de vorige stukken vd film al gezien LOTR genaamd'? Want wieweet krijg je dan een antwoord 'ja en ik ben in slaap gevallen'.

En dan kwam de pauze!
'ik heb even mijn klopje gehad amai'.
Zucht
De film is gedaan, hoera we mogen naar huis en we gaan vooral niets meer van onzelf laten weten. En dan krijg je 'het verlossende smsje' ik vond het een heel toffe date, er mogen er meer van die komen.
Genoeg gezucht, tijd om 'HA LOOSER' in gedachten te krijgen en dodo te doen!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten